Lista.

Har förbaskat tråkigt så jag bjuder på en lista:

Har du:

Ett förhållande: Ja, verkligen!

En bästa vän: Ja har dom som alltid funnits vid min sida.

Haft ett seriöst förhållande: Har ett så seriöst förhållande som går!

Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja men det blev ett stort misstag!

Blivit kär vid första ögonkastet: Ja på sätt och viss, nästan iaf !

Fått ditt hjärta krossat: Krossat? snarare överkört av en pansarvagn.

Haft ett one night stand: Vem är intresserad av att veta det?

Skrikit åt en lärare: Har väl hänt under "den jobbiga tonårsperioden"

Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja, vem har inte gjort det?

Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Det har hänt ett par gånger för mycket. 

Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja

Snusat: med handen på hjärtat så har det aldrig hänt! Det är ju vidrigt, men luktar gott.

Rökt: Ett par gånger för mycket tyvärr 


10 DAGENS:


Klädsel: Myskläder!: Tofflor, leggins, vit tröja

Frisyr: utsläppt, platttångat

Låt: Har spelats"mjuk" hårdrock i högtalarna idag. Arg musik!

Sjuka: Att grannarna gått förbi mitt fönster och tittat in flera gånger nu under natten, med pannlampa?

Drog: Ingen alls.. Inte ens en cigg idag! Fast en cola light har iförsig slunkit ner.

Saknad: Bror, har fällt ett par tårar och massviss med tankar åt  honom idag.

Köp: Inte köpt någonting idag. Köpte Veckorevyn och potatis igår?

Godis: Åt chocklad i Söndags.

Attityd: utmattad, en dyster och kass Johanna idag.

Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Att jag måste boka tid hos Frissan...

11 FÖRSTA:


Bästa kompis: Freddy, har många roliga minnen med honom..

Bil: Har aldrig haft någon egen men hade allt som oftast pappas Bmw tills den hamna i bilhimlen & jag sluta köra bil.
Kärlek: Första riktiga är helt klart Robbin, annars  finns det ett par helt obetydliga.

Husdjur: Rolle och Busan

Semester: Inte den blekaste. Åkte varje år sen jag va liten till olika semestergrejer.

Jobb: Hjälpte till som knodd på pappas verkstad. Jag gjorde nog inte så mycket nytta.

Köpta skiva: Roxette ocg gyllene tider

Riktiga kärlek: Robbin, är min största, seriösaste och bästa kärlek någonsin. Man känner när det är äkta.

Piercing: Usch, har två hål i öronen kvar, resten urplockat! Fult som stryck med sån skit!

Konsert: Gyllenetider som liten med familjen. Minns att en hunk ville dansa med mig, jag va antagligen söt som 7åring.

Fylla: Vet faktiskt inte riktigt. Då tyckte man väl sig vara skit full när man va tretton, fast man va nog ganska nykter nu såhär i efterhand.


10 SISTA:


Personen som sms:ade dig: Robbin

Personen som du kramade: Robbin

Peronen som ringde dig: Robbin

Personen som du ringde: Mamma (Yes, fick skriva någon annan än Robbin) Lycka!

Personen du sa 'jag älskar dig' till: Robbin

Alkoholdrycken: Robbin (Nej skoja bara) Vin i Fredags

Bilfärd: Igår från mormor hem till mig

Filmen du såg: En askungs saga som gick på trean idag

Gången du grät: Idag, som ett barn, Juletider är gråtetider!

Måltiden: Kebab (Skäms lite men blev lite tröstmat när jag väl kunde få i mig nåt igen)


9 SKULLE DU:


Våga hoppa fallskärm: Ja, det är väl inte så farligt, eller?

Våga hoppa bungyjump: Ja, fast är ju inte direkt sugen på det.

Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Haha knäpp fråga, men Nej tack, jag passar. har ju min karl!

Kalla dig själv lycklig: Nja, ibland, ibland inte! Super lycklig med Robbin men min tillvaro i övrigt, inte så värst!

Hellre ta bilden än vara med på den: Jag är nog rätt "kamerakåt".

Kunna gråta över en kille: Ja det skulle jag väl klara av att göra

Kunna gråta över en tjej: Ja fast... vet inte vem det skulle vara?

Ljuga för någon: Om det krävdes och ingen blev skadad av det. en vit lögn är ju inte så farligt. 

Kunna springa 50mil: Haha. fråga om jag kan springa 0.000005mil istället? Där är svaret nej!

8 VAD:


Gör du just nu: Sitter här, har ont i ryggen, funderar på att ta katten under ena armen o Robbin under andra o bära dom till sängen.

Ska du göra imorgon: Fira in den nya året (Som förövrigt kommer bli det bästa på flera år) med flera av mina närmaste.

Säger du till dig själv när allt känns svårt: "Hoppa hoppa hoppa" Nej, jag säger nog inte så mycket, mest svordomar då kanske..

Har du med dig in på bion: Robbin i ena handen och Cola light i andra!

Är det för färg på dina byxor: Svarta leggins

Är det för väder hos dig just nu:  mitt i nattenväder med massa minus o snö upp över öronen.

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Armarna, ögonen, håret, rösten, "stilen", händerna.

Skulle du göra om du vann på lotto: Vann jag 50kr skulle jag bjuda Robbin på en chipspåse. 


6 SAKER DU HAR PÅ DIG:


1. Pontus armband som är en av mina viktigaste ägodelar.

2. Tofflorna Robbin dissade. fick ge dom till mig själv i julklapp istället.

3. svarta leggins
 
4. avskavt rött nagellack

5. Glasögonen förstås, dom sitter nästan fast på näsan nu för tiden.

6. Vit vanlig topp.




6 BLANDAT:


Är du blyg inför det motsatta könet: Nej, snarare för det kvinnliga, tjejer är mycket läskigare!

Hur gammal blir du nästa födelsedag: 22 år

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja på sätt och viss..

Använder du huvtröjor: Myser ofta in mig i Robbins tröjor.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Piercingar är det tvär nej, tatuering eventuelt

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Motsatta! Jag skulle blivit kille, vet inte vad som hände vid tillverkningen!

5 VAL:


Solnedgång eller soluppgång: solnedgång. är väldigt sällan uppe till en uppgång.. morgontrött!

Sommar eller vinter: Sommar när det är vinter och vinter när det är sommar! Ne men älskar fina sommardagar

Vilken ålder har varit bäst hittills: Gymnasietiden och där innan. innan alla bekymmer börja

Sova på sida, mage eller rygg: halvt sida, halvt mage! det är lösningen!

Kramar eller kyssar: Både och! Älskar mysiga varma långa kramar.


Kul... Tog typ bara flera timmar att svara på massa sjuka fråger..
fördrev lite tid (som borde ägnats åt sömn) men nu blir det att göra något vettigt, typ sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0