utan lur..

Haha höjden av otur..

Har inte gjort många knop idag
men bebisen är livlig som aldrig förr. Skulle slänga fram magen för att Robbin skulle få känna & klämma lite men det resulterade i att mobilen stutsade iväg rakt ner i en hink med vatten så det va inte så bra.
Är vi otursförföjda här hemma? Båda bilarna har senaste veckan gått sönder & nu också min mobil.
Kan inte låta bli att skratta åt eländet.

Känner av magen, ryggen eller ja hela kroppen på ett helt annat sätt nu än tidigare. Känns som jag har otroligt hög puls och svårt att andas.
Är inte sugen på någonting att äta och mår illa.
Spännande att se vad som händer & som jag längtar tills på Torsdag då det är barnmorskebesök!


Istället för middag (Eftersom jag känner att jag inte får i mig något sånt) så myste vi ihop det med lite ost, kex & vindruvor & annat smått som är lätt att äta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0