Lördag.

Lördagsmys..

Har myst i det dåliga vädret hela dagen, Ja i soffan med datan i knät förstås.
Robbin har legat bakis så har passat upp på honom med lite vatten och vi beställde också hem lite Pizza till lunch. Har kommit fram till att jag nog inte är någon Pizzatjej, Är ofta sugen på en god pizza men så fort jag tagit en tugga inser jag att det inte är gott. Kanske dags att börja inse det innan jag köpt hem en pizza(?).
Har sen när vädret klarnade upp tagit min fina i handen och gått en promenad och sen åkt och handlat.
Jag blev så fruktansvärt sugen på hemmagjordahamburgare så det fick bli en väldigt sen middag idag vilket inte gör nåt eftersom det är lördag.
Fick ett överraskande men roligt samtal av en gammal vän till familjen. Träffade på honom överallt när jag bodde i Björnis men nu är det "år och dar" sen sist. Så både han och jag drog en resume över vad som hänt i våra liv..
Man blir faktiskt väldigt varm i hjärtat när en person ringer bara för att säga att den kom och tänka på än och vill se hur man har det.. Fint gjort tycker jag!
Men vet ni va, all frukt som inhandlats till kvällsmyset får sparas tills imorgon är både trött och mätt så nu blir det pussa lite på R innan jag kryper ner o sover.



Hamburgare med pommes!
(själva hamburgaren ser kanske lite mesig ut men den va god ska ni veta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0