V. 20 & Polisförhör..

Vilken knäckande dag..


Upp tidigt i morse för att bege mig mot Strängnäs där ett Polisförhör skulle hållas.. Vägen dit höll på att ta kål på mig då värmen är fruktansvärd! Väl framme blev det en timmes förhör och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! Min anmälan va på ett par sidor medans anmälan emot mig va på minst trettio sidor.
Jag säger inte att jag gjorde rätt i det jag gjorde men tycker inte att det jag gjorde var mer fel än det han gjorde.
Känns helt enkelt som jag inte låg så bra till och mina känslor svalade inne i förhörsrummet medans jag läste igenom förhörsprotokoll som var skrattretande vinklat och fel!
Varför kunde jag inte få en kvinnlig polis vid förhöret? Jaja, nu håller jag tummarna för en kvinnlig  åklagare som ser saken även ur mitt perspektiv.

Resten av dagen har tillbringats hos pappa, fläktade skönt nere vid sjön och sen va det dags att bege sig hem och här är jag nu!

Är nu i v.20 vilket innebär att magen växer för fullt (Ja inte bara magen för den delen). Är innerligt tacksam att jag inte är höggravid i den här värmen iallafall.

 




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0