Uppdatering

UPPDATERING:Lite stolpar på vägen

För att det inte ska kännas så långt har jag satt upp en liten kalender fram till Bf. Kommer använda mig av denna och fylla på med fler spännande inbokade dagar med tidens gång.
Kanske kommer en flytt upp, vem vet?

Juli

24:e - Släktträff med mammas sida av släkten, En årlig grillkväll vi kört dom sista åren som brukar va väldigt trevlig. ca 20pers blir det.
27:e - Beställning av vagn, babyskydd, babysitter mm från Babyland.
27:e - Fika med Elin, Möte med Magnus.
30:e - Kolla in ny lägenhet.
31:e - Sanningens ögonblick för oss alla.


Augusti
2:a - Svara Ja eller Nej på lägenheten.
2:a - Hälleforsnäs med Mamma & Mormor, En utflykt med Fika och shopping.
4:e - Möte med Magnus kl 13.00
5:e - Besök hos barnmorskan, Ska få höra Grodans hjärtslag.
5:e - Robbin går på Semester, 2 veckor med älsk.
5:e-6:e - Kryssning med familj och släkt.
10:e-18:e - Turkiet med älsk och två vänner. Blir sol, shopping, goda drinkar och njuta av livet.
19:e - Både jag och Robbin börjar jobba igen.
27:e - 100dagar till beräknad bf.

September

-

Oktober

1:a - Om vi tackat Ja till lägenheten är vi numera Åkersbor.

16:e - 50dagar kvar till beräknad bf.

November

2:a - Jag och Älsk har krigat tillsammans i två år. Genom eld och vatten!
29:e - Robbin (med tvilling) fyller 26år, vilket pangkalas!

December

1:a - första advent, här ska det julpyntas.
6:e - Bebis är beräknad att titta ut (Ja längre än så tänker jag inte vänta).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0