Släktträffen.

Den årliga Släktträffen!

Igår va det den årliga släktträffen, va helt slut efter nattens bravader där innan. Kan medela att det utan tvekan spökar i vår lägenhet men det va väl det minsta problemet jag hade den natten!
Nu mera är mitt hem ett alkoholfritt hem! Vet inte hur många LITER öl, alkoläsk, sprit, likörer mm jag har hällt rakt ut i slasken!
Det va ett sant nöje kan jag säga och det kommer ta tid innan jag accepterar en droppe igen!
Men tillbaka till spökerierna! Vad folk än säger så kan inte MYNT (flera stycken) röra på sig själva! Det va ett spöke utan tvekan!
Släktträffen som innehöll mat, mat och mat (Jag hade någonting i munnen från kl15 till kl21.) Allt från middagen som bestod av grillmat och massa plock, cheasecake, daimtårtor, popcorn, godis, chips, nötter och läsk! Fick ett par kommentarer om att jag åt en hel del, Men är man gravid så är man!
Sen va det en massa mys, skratt och prat! Blev en hel del prat om graviditet osv eftersom vi nu va två som va gravida i sällskapet! Så nästa års släktträff är det minst två stycken nya stjärnor med oss.


 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: jättekul att du vill vara med o tävla! lycka till :)

2010-07-25 @ 20:55:49
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0