låång...

Lååång dag..







Efter en natt med en prins som velat äta en gång i timmen blev jag en ganska trött person minst sagt. Robbin åkte iväg tidigt i morse och jag hade hoppats på att få lite gjort här hemma idag & också ta mig en lååång tupplur på eftermiddagen, Tji fick jag!
Med en vaken kramgo kille är det inte lätt att få några sysslor gjorda och när vi sen skulle ta våran lilla vila va det dags att kräkas. Och då menar jag inga småbebiskräkningar!
Det blev en badstund för lilleman istället med andra ord och nu ligger vi äntligen nermysta med ruffsigt hår och pyamas (Ja på lillen då alltså!).

Skulle börjat greja med ett par julklappar idag men jag skjuter upp det tills i morgon kväll då Robbin och Hugo kan ha en killkväll i soffan medans jag trixar med det!

Blir första julen jag och Robbin inte ger varandra någonting. Känns jätte tråkigt men man får dra in på utgifterna när inkomsten inte tillåter..
Vi har ju trotts allt redan fått den bästa julklappen <3



Kommentarer
Postat av: AC

Ja vi flytta i slutet på November, vi bodde där bara för tillfället :) Och när Malin och Pontus flytta från sitt lilla hus på landet så bestämmde vi oss för och flytta dit :) Kram

2010-12-22 @ 21:52:29
URL: http://anncatrindahlin.blogg.se/
Postat av: Mamma Lea*

åh vilken liten sötnos!

2010-12-23 @ 16:41:24
URL: http://labellavitaa.devote.se/
Postat av: Jasmin gravid vecka 33 med lilla Milo



Måste säga att du är super duktig som kämpar på!!!

Längtar tills jag har lilla snutt vid mig istället för i mig... Har varit en tuff graviditet...



Jätte fin blogg har du och han är helt fantastiskt fin er lille hugo!



kul att hitta en ny fin blogg att läsa!



kram Jasmin

2010-12-23 @ 22:54:17
URL: http://jasminsnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0