eländiga

Måndag - Eländiga..









Natten bestod av amning, amning & amning. Där imellan fick jag slumra så gott jag kunde så när det kl 07.08 ringde på dörrklockan va jag bered att gräva ner mig.
Va helt enkelt bara att ge sig upp, Sätta sig och välja tapeter, amma, blöjbyte, röja i hallarna och sen landade vi i sängen igen. Helt utmattade!
Hörde hur målarna rumstrerade om, sjöng, visslade och pratade om "Julfesten" men det hindrade inte mig från att somna om på två röda..

Eftersom det inte är särskilt bra för lillfisen att andas målarfärg åkte vi iväg så att jag skulle kunna handla dom sista julklapparna (Klarade dessväre bara en timme innan jag fick ge upp, Jävla smärta!).
Märkte sen av hemma att lillen verkade lite hängig och förkyld och ju längre tiden gick desto väre lät han på andningen. Låter så hemskt när ens liten hostar,  host ó hostar..

Vi som skulle på julavslutning med Zanna i skolan men fick ställa in det. Jätte tråkigt att göra henne så ledsen men hoppas det löste sig för dom.
Robbin stack iväg och köpte febertermometer medans jag vilade med lillen och nu har jag äntligen fått honom att sova och andningen låter nu riktigt okej..

Nu ska jag krypa ner  hos min son och mysa. Han är verkligen världens mysigaste kille. Är så otroligt stolt över att Jag och Robbin tillsammans skapat något så underbart & att vi nu i resten av våra liv ska uppfostra, lära och leva våra liv med honom.. LYCKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0