puk-test

Måndag 13 dec - PUK-test








Åter till Eskilstuna BB för att göra PUK-test på lillen och passade också på att hämta med mig värktabletter hem..
Dagarna går oftast bra och jag känner mig riktigt pigg men framåt kvällen kommer smärtan.. Antagligen för att det är fullfart på dagarna..
På eftermiddagen kom Robbins föräldrar (Hugos farmor & farfar) & Susie förbi. Hugo fick massviss med presenter (IGEN! Han fick presenter av sina gäster på söndagen också!).
Det blev en  trevlig dag med prat, mys & middag. Lillkillen sov sig som vanligt igenom nästan hela besöket men lyckdes ändå charma dom alla.

På kvällen/kvällarna när jag får för ont tar Robbin hand om lillen medans jag går och lägger mig ett par timmar för att få sova innan det är dags att amma (känns som jag inte gör annat!).
Stackars Robbin som trodde att allt skulle va frid o fröjd nu när lillen va ute.. Inga gravidhormoner, inge gnäll om ryggvärk o tjat om räddsla för förlossningen.
Det har ersatts med ännu mer hormoner, gnäll om smärtan efter förlossningen och tjat om bröst som ömar..
Fast jag måste säga att med lillen är allt frid o fröjd, vi är överlyckliga över vår lilla skatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0