Vardagsplagg!

Jag har kommit på mig själv med att enbart shoppa kläder för helgens bravader, alltså klännigar, kjolar, spexade toppar osv. Det är något som är mindre kul eftersom det då står 5dagar i veckan då jag mest lunkar i mina mjukisar (Ja jag har ett gäng att välja på) och någon för stor t-shirt. As tråkigt men orkar verkligen inte bry mig om vardagen. Men nu tänkte jag att det ska bli lite ändring på det.
Det är visseligen nu shoppingstop i mitt liv just nu men framöver när jag igen får börja njuta av shopping ska det bli mer bas och vardagskläder.
Stackars min karl, tänk vad man kan sunka ner sig på ett år, och att man tillåter sig göra det?
det är ju fruktansvärt!

Http://Nelly.se

Http://Hm.se

Är ju bara två av alla internetsajter som faktiskt har enkla, billiga snygga bas/vardagsplagg för er som har budget för att kosta på er lite fint så tycker jag, Absolut! Gört! det skulle jag gjort.

Nu ska jag ta tag i vardagsbestyr här hemma innan det är dags för en promenad ner till ICA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0