lyckligt lottad

Lyckligt lottad..



Sitter o tänker på allt JAG faktiskt har..
Jag har två killar som älskar mig och som jag älskar nåt enormt, Jag har vänner som finns vid min sida genom regn och solsken, Jag och Robbin har syskon och föräldrar som står oss otroligt nära, Vi har ett hem vi älskar och trivs i.. Jag skulle faktiskt kunna fortsätta ett tag till!
Vist är det härligt när man får känna att livet är Underbart och strunta i alla bekymmer..



Idag mår jag bättre än igår fast känner mig inte frisk men tillräkligt för att gå här hemma o plocka o leka med min lille prins..
Vi hade en liten konversation inanna han slockna (Sover middag) och den gick ut på att han undra när hans Kusin tänker titta ut.. Vi kom fram till.. SNART!
Tycker det är lite häftigt att en av mina absolut bästa vänner får barn bara halvåret efter mig och ännu häftigare är det att det blir min sons kusin!
Det hade vi inte trott för 6år sen när vi gled runt och levde livet som mest.
Åh snart är jag inte bara Mamma utan även Gudmor, Förstå vilken ära!

Nej nu vakna lillkillen så nu blir det bus..


Kommentarer
Postat av: Farmor

VILKET UNDERBART KORT!!!

2011-05-19 @ 21:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0