löftet

Spräcka löftet efter två dagar..



Höll nu nästan på att spräcka löftet
om minst ett inlägg om dagen (Redan efter två dagar).. Men jag har ju tjugo två minuter på mig..

Har varit iväg en sväng o hälsat på Hugos farfar idag. Det va ett kärt återseende så det va en mysig stund.
Direkt därefter hoppade vi in i Pernillas (Hugges farmor) bil och tog oss upp till Ikea där det skulle inhandlas lite till  dopet som börjar närma sig..
Blev en mysig dag med lunch, massa prat och Hugo fick ett par nya gosiga leksaker!

Kan också medela att det inte alltid är rosor och mysigt att vara mamma! Skrev ju här om dagen om att Hugo dansat naken och kissat ner mig(!). Idag hände nåt ännu väre...
Vi låg i sängen och lekte för fullt. Hugo lekte piraya (Han hugger efter allt) så han låg med ansiktet över mitt  & Jag fick då en ganska redig spya i ansiktet (MUNNEN) så medans jag låg hängandes över sängkanten och spottade och fräste som en galning låg Robbin brevid och höll helt ärligt på att DÖ AV SKRATT!
Kul att man kan glädja någon lixom!


Åh tack Hjärtat för dom fina bilderna på Hugo! Dom är verkligen jätte fina!


Kommentarer
Postat av: jessica

Gud så söt han är hugo :-)

2011-05-18 @ 09:41:57
Postat av: lovisa

allt BRA?:D

2011-05-18 @ 09:53:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lät inte allt för trevligt med spya i munnen men va söt han e ;)

2011-05-18 @ 10:06:57
URL: http://rosvallare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0