famo besök!

Farmor o Sussie besök!

Idag väntas besök av Hugos Farmor och Sussie.. Blir trevlig o så hoppas jag på att Hugo vill visa upp sina nya trick (Haha cirkusapa). Han har lärt sig att sätta i nappen i munnen själv. Får han hålla på ett tag blir det rätt också!

Igår gick jag hela dagen och oroade mig om jag började bli "Lite snurrig i bollen".
När jag vaknade låg mina glasögon i sängen så jag gav Robbin en känga o talade om att man måste va ganska dum om man lägger glasögon i sängen. Han talade då om att det faktiskt va jag som gjort det fem minuter tidigare. (JAG?)..
Senare upptäkte jag att Sessan satt utlåst (på andra våningen) på fönsterbläcket och varken jag eller Robbin vill ge till känna att vi öppnat fönstret..
Senare på kvällen krafsade det på utsidan av fönstret igen och Sessan satt då på utsidan IGEN (?) !!

Att man är lite vimsig är inte allt för ovanligt men så här illa kan det ju inte vara?


Ååh Tack Underbara Heléne för alla fina bilder på Lillen. Kollade nyss mejlen där det låg ett gäng nya!
Du är Bäst gumman!


Psst..! Glöm inte att kameran lägger på 5kg ;).


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hahahaha vilken knubbis :)!!!Tack för en mysig dag!!Hugo var ju helt underbart snäll,och napptricket kunde han ju<3

2011-05-24 @ 18:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0