avtrubbad..

Avtrubbad



Man blir verkligen lätt avtrubbad av andras dåliga humör.. 
Har tagit en lång dusch nu medans Hugo sov efter lunchen (Havregröt som han nu tycker är jätte äcklig!). Mitt hår är ett stort trassel sen.. jag vet inte när. Har haft i en halv flaska balsam nu så  vi får se om det blir något av skiten annars kör jag rakat till dopet(!).

Idag  hade jag planerat att åka o handla allt till dopet men det är en herre här hemma som är lite lätt grinig (Den store herrn) så jag skjuter upp det en dag till..

Ååh Herre jävlarns (Tittar ner på mina bara ben), Nu måste jag se till att komma iväg o sola annars är mina ben i samma nyans som klänningen på Söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0