barnvakt

Barnfri helg..



I lördags följde jag och Hugo med Linda och shoppade lite och därefter va det hem och packa allt nödvändigt lilleman behöver för en övernattning (Mat, nappar, kläder, filtar, snuttkaninen, blöjor och allt i mängder!).
Vi lät sen bilen rulla mot Björnlunda där Hugo skulle stanna över natten medans vi skulle till Södertälje o slira.
Första gången han sover borta så lite nervöst va det både för oss och för hans mormor som hade fått det stora äran.
Kvällen blev trevlig med spel, dricka och massa snack och min underbara lillebror kom och hämtade oss och körde oss hem framåt natten. Tack hörni!
Så i en säng där det brukar kravla runt en liten prins skulle vi nu tillbringa en natt själva. Tur att jag va så pass rund både här och där att jag somnade så fort jag landat i sängen.

Och inte förän runt fem snåret på Söndagen kom vårt lilla troll hem och som vi längtat!

Uppskattar verkligen kvällar som barnledig (Har visserligen bara haft två!) men det bästa är när man får komma hem till lilla Hugge som genast ger ett leende som värmer i hela hjärtat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0