vaccin

Vaccination..



Idag va det den stora vaccindagen
så efter att varken jag eller Robbin kunnat sova under natten (Låg och snurrade, vred och vända på mig fram till kl sex i morse) så va det dags att vid sju-snåret ge sig upp för att ge oss iväg för vaccination.
Hugo va helt slut som vanligt vid den tidpunkten så han sov som en stock när jag bråkade på med kläder och ytterkläder och vaknade inte förän vi va framme på vårdcentralen.
Hugo va inte allt för imponerad av de två sprutorna han fick och det blev pappa Robbin som fick hålla i honom under "Tortyren" medan jag stod och skakade läpp!
Så under dagen har lillen varit lite kramig och ledsen men efter att ha fått alvedon blev det mycket bättre.

Jag stack iväg och lämnade grabbarna hemma för att svettas lite på gymmet men fick återvända hem med enbart konditionen avklarad eftersom Hugge blev i akut matbehov plötsligt.
Va kanske lika bra då jag tog ut mig lite för hårt (Blev yr, såg bara på halva ögonen, bokstäver föll bort när jag försökte läsa och en extrem huvudvärk). Finns nog ingen så otränad människa som jag!

Fick med mig killarna ut på en liten promenad under dagen också men därefter har vi bara jäst här hemma! Lagat mat, ätit framför tvn, badat och haft det skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0