fy

Ilskan..

Att en människa
jag med milda ord avskyr kan påverka mig sä här mycket är smått skrämande..
Varför bryr jag mig ens om att en äcklig gammal man går runt och pratar?
Jo anledningen är att orden träffar rakt i hjärtat!

När han pratat illa om min pojkvän, när han frågat min kusin om hur jag och Robbin egentligen skulle klara av att bli föräldrar.. Ja då skrattade jag bara!
När han skrikit opassande saker efter min mormor skakade jag mest på huvudet..
Men när han för snart 5år sen gick runt och sa så sjuka saker då vi precis förlorat en av dom betydelsefullaste människorna i vårat liv då skrattade jag inte. Och det gör jag inte nu heller!
Att sitta på en resturang och snacka sån jävla gojja om folk man inte ens känner borde kanske framkalla skratt men det gör det inte!
För du pratar om oss, vår familj. Vår Pontus! Du pratar skit och säger saker som inte ens en snorunge skulle komma undan med att säga!

Finns faktiskt inte många människor jag avskyr men den här mannen är en människa som är ond rakt igenom!

Har en liten son här brevid mig som förstås sover vid den här tidpunkten men i mellanåt öppnar han sina stora ögon för att försäkra sig om att jag inte lämnat honom! Finns inget som någonsin kan göra mig stoltare än han!
Världens finaste!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag vet inte vad det här riktigt handlar om men att prata om människor som inte kan försvara sig är så förbannat fegt och repektlöst. Speciellt när det handlar om en person som har gått bort, nej usch jag blir riktigt upprörd när jag läser det som du skriver!



Jag hoppas att du kan försöka ignorera denna onda människa så gott som det går. Vissa människor ändras aldrig.



Förövrigt så tycker jag att DU verkar vara en riktig TOPPENmamma och Robbin en riktig TOPPENpappa!

Jag hoppas verkligen att du kan lyckas vända din ilska til kärlek till din familj istället - och det är jag säker på att du gör!



Massa styrkekramar!

2011-04-11 @ 09:47:38
Postat av: Lee

Hej igen :)



Snälla du, sluta inte att blogga för att det finns knepiga negativa människor som tycker en massa saker!

Du är verkligen jätte duktig på att skriva och att kunna dela med dej " lagom mycke "

Själv går jag in hit och läser när livet kanns lite jobbigt, då får jag mej ett gott skratt åt dina roliga kommentarer.. Kan bara säga att du är helt galet bra på att skriva! Fortsätt gärna förgylla våra enkla liv är du snäll! :)



Du tycks ha en underbar familj, ber att få grattulera till lill killen! Sååå Söt han är! :)

2011-04-30 @ 02:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0