nyårslistan

Nyårslistan...



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev gravid, föde barn & blev mamma!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inte några löften faktiskt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Vi blev själva föräldrar!
4. Dog någon som stod dig nära? Ingen som stod mig nära men det gör det inte mindre sorgligt.
5. Vilka länder besökte du? Turkiet blev årets resa!
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Ett kallt glas vin & en platt mage(!)
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Har flera datum men det största är 10Dec då vår son födes.
8. Vad var din största framgång 2010? Att bli mamma helt klart!
9. Största misstaget? Inga stora misstag! En böter & en polisanmälan som va lite onödiga kanske.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Gravid & förlossning med allt som tillkommer men annars kry!
11. Bästa köpet? Nya bilen (Om den inte gått sönder)! Har varit ganska sparsam med inköp.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Bebisprylar tror jag! Inte många kronor på mig själv.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Flytten, bebis, sambon. VÅR FAMILJ! <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Rihanna Feat Eminen - Love the way you lie om jag måste säga någon. 
var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och! Hormoner gör sina tårar!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat  pengar?
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig för allt och alla! Gråtit och fått spel!
18. Hur tillbringade du julen? Med vår 14dagar gamla son och med både Robbins och min familj och släkt.

19. Blev du kär i år? Jag var redan kär när året började men jag blev ännu kärare!
20. Favoritprogram på TV? Allt halvt meningslöst! T.ex. Hollywoodfruar
21. Bästa boken du läste i år? "Så dumt" av Mia Törnblom
22. Största musikaliska upptäckten? TyP Oscar Linnros eller nåt. Även om jag inte fattat grejen med honom (än).
Nåt du önska dig och fick när du fyllde år? En shoppingrunda (Som dessväre togs ut när jag va ovetandes gravid, illamående och svimfärdig. Ingen toppenrunda alltså!)
25. Något du önskade dig men inte fick? En trisslott med miljonvinst
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade hemma hos mamma eftersom våran lägenhet stod i kartonger då vi flyttade den helgen. Helgen efter va det tjejkväll i nya lyan.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Tveksamt! Finns ett par händelser som jag skulle vilja radera så skulle året varit perfekt!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Blek, Fet som envisades att trycka ner mig i strlk S trotts 14kg uppgång.
29. Vad fick dig att må bra? God mat, min (ibland så) underbara sambo, familj och vänner, Sommaren, Hugo!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Får antagligen en ny fjortisstämpel av min käraste så vi hoppar den frågan.
31. Vem saknade du? Saknade & saknar mina vänner jag tappat kontakt med! Har också saknat Pontus (bror) väldigt mycket och tänkt väldigit mycket på att Hugo inte får träffa sin morbror.
32. De bästa nya människorna du träffade? Men självklart min lilla prins.. Hugo!



Kommentarer
Postat av: farmor

<3Men så vacker du är!! Pussa dina och mina killar från mej<3

2011-01-01 @ 19:52:05
Postat av: farmor

<3 men så vacker du är!! Pussa dina och mina killar från mig<3

2011-01-01 @ 19:54:01
Postat av: farmor

<3Men så vacker du är!! Pussa dina och mina killar från mej<3

2011-01-01 @ 19:54:46
Postat av: Anonym

Hahahaha jag blev visst lite tjatig!!!

2011-01-01 @ 20:01:22
Postat av: Johanna

SV: Åhh tack :). Dom hälsar pussar tillbaka!



Äsch, det tål att upprepas så tjata på ;D

2011-01-01 @ 21:32:52
URL: http://johannabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0