morrrrss

MORRRS!



Jag blir mer och mer kär i den här lilla killen för varje dag som går..

Jag fick ett megasug att tvätta (hmm?) men än så länge är inte vår maskin inkopplad så kanske blir en dag för oss två ute i stora tvättstugan?
Men först promenad och en sväng in på ICA för att handla lite till ikväll.

Måste säga att jag är nöjd över vår första vecka hemma utan Robbin. Jag klarar allt galant och vi börjar få in lite rutiner som promenader osv.
Ska sitta fint med helg iallafall. Ser hur kämpigt första jobbveckan varit för Robbin så han är värd helg!

Imorgon är det nu bestämt att jag ska hämta bilen i Järna och sen ta mig ut till Björnis för att träffa Malin. Hennes födelsedagspresent ligger fortfarande oöppnad o väntar (Hon fyllde i Juni!)


Kommentarer
Postat av: SB

sv: ang. skorna så är dom faktiskt 13cm höga, men väldigt lätta och då menar jag verkligen lätt, väger ingenting. och sen ang. att gå i, med klack.. hur lätt de är det är ju frågan hur van du är att gå i klackar. men dom är stadiga, så det behöver du inte oroa dig över. sen spelar det ingen roll om du tar i läder/skinn lr mocka, för dom är exakt samma.



kul att du lämnade en kommentar! :)

2011-01-16 @ 20:27:38
URL: http://fruktbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0