middag.

Mums...


Hugo somnade som en stock
i vagnen till ICA så därefter fick jag laga middag utan avbrott, vilken Lyx!
(Nu när Robbin är risig så försöker vi i så stor mån som möjligt hålla Hugo borta från honom vilket inte alltid är lätt)


På dagens meny stod det Tunnbrödsrulle. Enligt min kära sambo va det utsökt och jag är bered att hålla med & jag skulle kunna ses som expert i ämnet!
Jag åt Tunnbrödsrulle minst ett par gånger i veckan förr och jag gjorde dom precis som jag ville ha dom, Mycket grönsaker, rätt kryddning på moset, vällgrillad korv & krispigt grillat bröd!
Utsökt!

Jag har idag köpt ny kolsyrepatron (Ett år sen föra tog slut) så nu ska Cola Lighten inte längre vara en del av min vardag. Nu ska jag klara det här!
Tänk en Johanna som både rökfri & colafri. Ett sundare leverne helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0