söndag

MYS SÖNDAG!



Hugo har åtminstone fått sina badgener från sin mamma.. Han älskar att bada!



Känner att jag inte
riktigt hinner med att skriva så mycket som jag önskar, men ni får ta mig som jag är ;) En upptagen småbarnsmorsa!

Den här söndagen har varit en riktigt pil o fix dag.
jag har städat (Robbin skulle nog påstå att han hjälpt till men han har mest myspyst med Hugge, men det gör mig ingentingt!). Vi har iallafall hjälpts åt med att sätta upp lite tavlor och pratat och planerat om kommande inköp och fix till hemmet. 
Lampor både till hall och vardagsrum är nog prio ett! 


Igår va också en riktigt mysig dag som först tillbringades i Södertälje med Robbins syskon och Janina. Hugo fick ett par Thaiboxningsshorts av Micke och Janina som precis kommit hem från Thailand och så fick han en jätte mysig dress av Anna. Han är bra bortskämd vår lilla prins!
På kvällen blev vi bjudna på middag hos min snygga vän Linda och henns karl Richard (Som också råkar vara min bror). God middag, trevligt sällskap och ett par filmer senare låg vi hemma i sängen och slocknade till Anda avenyn! (Man skulle kunna se oss som efter eftersom vi inte har sett första säsongen än!)
Sen drömde jag att jag dog så då väckte jag stackars Robbin som fick leka terapeut!



Kommentarer
Postat av: Anna

Ser att mitt smeknamn smittat av sig, lilla hugge! Hugge bugge! :D Saknar er!

2011-02-21 @ 18:30:13
Postat av: farmor

Söt nosen <3

2011-02-21 @ 22:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0