taaadaa

Taadaaa..




Här har ni gårdagens hemmaprojekt..



Kvällen har varit mysig
med Robbins familj i Järna och Hugo har fått uppmärksamhet gånger hundra. Han stormtrivs heltklart att få vara i centrum och nu sover han som den lilla plutt han faktiskt är.
Själv så har jag börjat ge mig på ett nytt projekt här hemma men det får ni veta mer om i morgon!

Blev föresten jätte glad då min lillebror gjort en fin sak för Hugo. En jätte fin tanke Emil. Love you!

Åh Angelica jag ska testa shortsen på Hugo nu någon dag inom kort ;) , Tror dom är lite stora men lovar att slänga upp en bild också!


Kommentarer
Postat av: pernilla

Händig kvinna reder sig själv :))Den blev ju kanon fin!!

2011-02-24 @ 19:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0