rutten dag

Rutten dag..

Usch & fy vilket
jädrans humör jag vaknat med idag. Känns som hela världen är emot mig (Även om den inte är mer emot mig idag än någon annan dag).
Hugo har också haft en riktigt pissdag och Robbin har blivit påverkad av våra dåliga humör så vi har alla tre gått o muttrat hela dagen.
Började dagen med att sola i hopp om att det skulle ge mitt humör en putt  åt rätt håll men Nja det hjälpte inte direkt.
Vi har iallafall varit iväg och fyllt på kylskåpet så jag ska nog ta och tröstäta lite nu så här lagom mitt i natten!
(Va däremot duktig och köpte varken chips, godis eller glass trotts att det är det ända man vill stoppa i sig en sån här dag).

Imorgon ska bli en bättre dag. Robbin börjar jobba och jag och Hugo får ha en helt egen dag för första gången på evigheter! Så imorgon ska vi pyssla här hemma. Baka lite till helgen. Kanske gå bort och beställa tårta också! Ja vi får se. Ska iallafall vakna med ett bättre humör!

Puss på er alla muntergökar!


Kommentarer
Postat av: Jasmin gravid vecka 41 med lilla Milo

haft många sånna dagar. spelar ingen roll vad man gör. man blir inte gladare.

men rätt som det är får man en liten ljusglimt. så blir det bättre!



hoppas du får en helt okej dag, och det är okej att ha pissdagar!



2011-02-22 @ 09:35:13
URL: http://jasminsnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0