kass

JAG ÄR KASS!



Jag är värdelös på att blogga måste jag säga!
Har lite BILDER som kommer slängas upp så fort jag får ett par sekunder över.
Haft en grym födelsedag, Min första som morsa och min första kväll med alkohol på 324dagar (Larvigt o säga att man gillart?). Kändes så bra att få vara med tjejerna men samtidigt va lugn och veta att Hugo va i trygga händer!
Hugo har varit på sin första fest (Drotts o Fluffs 20års fest!) men han sov sig nästan igenom hela vistelsen.
Åh igår hade vi besök så Hugo fick mysa en del med farmor sin & gammelmormor och morfar!
Idag blev det Stockholm med fika med Linn & Jessica. Jätte mysigt men blir lite arg på oss att vi är så dåliga på att ses. Vi syndes nästan mer när du bode nere på västkusten!
Imorgon är det en begravning. En alldeles för ung människa och hans mamma!

Det är nåt hela tiden så bloggen finns inte riktigt i mitt huvuvd just nu! Men ska skärpa mig!


Kommentarer
Postat av: farmor

Hahahaha ser ju såå kul ut,man ser ju nästan inte armen som håller i han!!!MEEEER kort vill jag se,får aldrig nog puss puss!!

2011-03-01 @ 17:30:25
Postat av: Heléne

Du är förövrigt inte kass-Du är underbar och har en toksöt son:) jag har landat och saknar Dig så, när får jag och kameran komma och hälsa på?:)

<3

2011-03-03 @ 01:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0