inte lätt

Det är långt ifrån lätt..


Det är långt ifrån lätt jämt.
Motgångar, prövningar, orättvisor!
Just nu är inte livet speciellt kul faktiskt. Tänk om man kunde få njuta av den här underbara tiden som småbarnsfamilj istället för att allt bara ska innebära sorg, tårar, panik och räddsla..
Har så otroligt mycket jag skulle vilja få ur mig men det blir inte här på bloggen, får prata av mig med Underbara Anna som är påväg hit istället.

Hugo vaknade nyss till ur sin lilla Powernap, Och nu för att jag ska få lite gjort så sitter han och myser i babysittern och kollar på barnprogram.
Haha för er som undrar varför han ser ut som han gör är det hans eget val! Han trivs bäst i sina overaller och kan säga att han inte va sådär Cool-lugn innan den åkte på!
Världens bästa liten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0