Fy fan vad jag är grym!

Fan vad jag är BRA!

Efter att jag suttit och översatt TYSKA instruktioner har jag nu löst datans problem så nu blir det bildbomning här framöver! Kul va :)


Nu har jag precis kommit hem, Lillkillen ligger i vaggan o sover och Robbin är kvar borta på kalaset.
Fick i morse åka och hämta honom i Södertälje och nu på kvällen har vi firat en kommande 25åring.
Linda bjöd på god mat och det blev en riktigt trevlig kväll.
Kvällarna blir lite kortare nu när man har barn dock så nu blir det sovdags. Tomt i sängen när varken Robbin eller hugo ligger här men måste säga att det är lite Lyxigt också ;) , Slipper ju trängas med mina pojkar för en gångs skull!


Puss!







Kommentarer
Postat av: svärmor

Ooops,vilken snygging!!!!

2011-02-06 @ 08:21:48
Postat av: Anna

Så himla fin nybliven mamma!

2011-02-06 @ 11:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0