BRUN BJÖRN

Kan fortfarande inte..

(Måste bara säga att min lilla kille är rolig! Så fort han får på sig sin björnoverall så somnar han. Utan den är han däremot gärna vaken. Alla mammor  borde skaffa sig en björnoverall!)

Kan fortfarande inte bjuda på några bilder (Trotts att jag har massor) eftersom datan säger ifrån men tänkte uppdatera er lite om vad som händer och sker.

Lilleman växer så det står härliga till och han är nu mera än 5kg klump. det (och lite till) har fått mig att inse hur svag jag är så gymkort har införskaffats och jag försöker nu träna så ofta jag kan och hoppas på resultat om inte allt för lång tid.
Har aldrig någonsin känt mig så klen och dalrig i kroppen som jag gör nu och ändå har jag snart gått ner alla mina kilon jag gick upp. Hur kan det finnas så mycket valkar på ryggen lixom? Nog om det!

Jag har ju länge gnällt om min försämrade syn och har nu varit iväg till Optikern och fått konstaterat att jag ser som en kratta utan glasögon och inte mycket med heller för den delen. Så linser har beställts och nu ska dessa äckliga glasögon väck!

Konstigt att när man sitter här och ska dela med sig av sitt stressiga liv så finns det inte mycket man kommer ihåg!

Är iallafall otroligt lycklig med vart livet har tagit mig även om tillvaron just nu inte är så rolig. Det gör så ont att se någon man älskar lida och gå igenom det tuffaste man kan gå igenom..

Har jag berättat att jag rensat min garderob? Gjort mig av med stora säckar med kläder som bara  tog massa plats och eftersom jag inte shoppat på ganska precis ett år ( Läs: Jag räknar inte småköp som tex. amningslinnen!) så är det dags att fylla på den med lite roligt.


Jag ska försöka fixa datan men där innan ska jag börja uppdatera varje dag igen men utan bilder då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0