Ångest släng dig i väggen!

Lycka som i vårdag..

Känner mig
sådär lycklig som man bara kan göra en varm vårdag.. (Trotts att det är vinter!)
Robbin påpekade häromdagen att jag inte "ballat ur" något sen lillen kommit. Hände innan titt som tätt att ångest, saknad, sorg och ilska kom över mig och jag måde skit.
Kan verkligen säga att jag nu har den finaste anledning att leva vidare, se framåt och njuta av livet!
All ångest kan slänga sig i väggen även om Saknaden efter min bror aldrig någonsin kommer försvinna..

Känns så jävla fint att få må så här bra! Ååh det är jag fan värd!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh fick tårar i ögonen nu! De är du verkligen värd gumman! På alla sätt!! <3

2011-02-16 @ 19:37:13
Postat av: pernilla

Jaaa ,Jag håller med Anna ,det är du värd <3 Puss o kram!

2011-02-16 @ 22:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0