2månader

2 månaders dagen..



För
exakt två månader sen låg jag "småhög" och lite som om jag blivit överkörd av en lastbil. Tankar som jag fortfarande inte kan komma underfund med.
Så konstig känsla som det va att hög av lustgas få höra folk kalla mig mamma och Robbin pappa. Att den där lilla varelsen va VÅR son. Mäktigt!
Det bästa som hänt mig och skulle göra om det utan att blinka, Kan ju säga som så att smärtan jag gick med veckorna efter va plågsammare än själva förlossningen!

Idag har vi firat Hugos 2månadersdag med att ge honom flaska för första gången. Blev en mysig stund mellan pappa & son. Det gick över förväntan och Hugo njöt av stora drag av att få ligga i pappas famn och få mat.
Är så glad att Hugo är så nöjd med livet. Allt rullar på som aldrig förr!

Såå nu är det bekräftat att jag (Om jag känner för det då) kan ta mig ett glas eller två om ett par veckor!
Det skrämmer mig dock lite så vi får se hur jag gör. Kanske förblir jag nykterist nu när jag börjat ;).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0