risk att bli dödad..

Med risk för att bli dödad..



Med risk för att bli dödad lägger ju upp den här bilden på pappa och son när dom sover.
Tycker det är så härligt att Hugo alltid lyckas kravla sig upp till Robbin när han sover och ligger tryggt o sover tätt intill..
Någon som inte sover lika tryggt är JAG då jag tror Robbin ska slänga iväg en arm på lillen eller lägga sig på honom så Jag lyfter iväg honom en bit men lika fort har han ljudlöst förflyttat sig tillbaka..

Nu är det dags att väcka Robbin som somnat på soffan för att försöka få honom i säng, Lillen sover sen länge och jag har unat mig ett långt skumbad (Älskart! Men finns inte tid för så många bad nu för tiden!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0