Torsdagskväll..

I brist på rubrik..





Varma bad är bäst, Mot allt! Apropå det så måste jag sätta mig ner någon dag framöver o ringa om att dom måste sätta in badkar i nya lyan. Finns inga alternativ när det gäller det.
Ligger nu på soffan, halvdöd & sexig med en mage som nu verkligen behöver mat. Tror Robbin är hemma strax så då får vi fylla på med lite mat i våra små magar.
Har fuskat en del med Niferexen sista dagarna också (Inga rutiner när man ligger hemma såhär) så ska slänga i mig ett par nu genast, Robbin brukar va duktig på att påminna mig men han verkar va lite snurrig han med.

Har nu bestämt vad Mammsen ska få i 50års present (Är 6månader tills dess) och är helnöjd med valet.
Ska ta ett snack med lillbrollan o se om han vill va med på det. Lite dyrt för en råtta som mig annars..
Kunde jag så skulle jag ge min mamma världen.. Hon är värd allt, har aldrig haft en person som ställt upp så mycket på mig som hon har gjort.. Hon är min bästa som har svar på allt!

Tack Svärmor för Kommentaren om vetekudden, super snällt, får se till att hämta den någon dag i helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0