svag

Svag..

När man tror det börjar vända så slår det tillbaka..
Att ena sekunden klara av att åka kommunalt, packa och va rörlig och pigg till att inte ens orka hålla tag om toalettstolen..
Dumma, korkade Jag som propsade på att inte ta läkartiden imorgon.
Imorgon blir det jobb trottsallt och tala om för barnmorskan när hon ringer att jag kräks IGEN(!) och sen se vad hon säger. Blir antagligen läkarbesök för mig inom en väldigt snar framtid ändå. Jag som inte vill vara borta mer från de få dagar jag ar kvar att jobba.. 
(Nej nu börjar jag nästan gråta igen, Haha! Hormoner och Noll krafter gör mig ganska känslig!)

Jag skulle just nu kunna tänka mig att sova i tio veckor framöver. Sen vakna och ha flytten färdig, graviditeten klar och bara den omtalade förlossningen kvar! Ja för den vill jag helt plötsligt inte missa!
Vilken upplevelse.. Eller?

Nu stänga mina blå & hoppas karln kommer snart. Hoppas han är påväg då jag känner mig lite väl svag och ensam just nu!


Kommentarer
Postat av: Heléne

Ville bara säga att jag saknar Dig inatt vännen. En långlång promenad runt björnlunda med dig hade setat sådär perfekt för att rensa tankar och bara ha det bra. Massvis av kramar från tuna, massvis! <3

2010-09-28 @ 01:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0