Sess

Hemma och vilar..

Blir nu hemma resten av vecka för att vila. Bebis och jag måste komma i första hand som dom säger.
Har drömt så konstigt i natt men första natten med sömn flera timmar i sträck vilket jag verkligen behövt.
Vardagsrum, hall och sovrum är grovstädat från golv till tak, varenda pryl är avtorkad. Nu är det kök & badrum kvar sen kan man känna sig "hemma igen".
Kan säga att jag är glad över att jag har så fina människor runt om kring mig & även Sessan (katten). Låter kanske löjligt men att få gå & åtminstone prata med henne här hemma betyder mycket. Hon kommer med sin lilla boll hon vill att jag ska kasta och sen är lek och skratt igång.. Ja hon får mig faktiskt att skratta!
Om ett par timmar kommer Malin upp från Göteborg, Det blir skönt att få träffa henne..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0