läkarbesök

Läkarbesöket..





Läkarbesöket igår gav mig ingen Aha-upplevelse direkt.. Kändes precis som alltid med läkare.
Vi gissar, skriver ut medicin och beordrar återbesök inom tre dagar om det inte blir bättre!
Jag va ilsk med gråten inte långt borta när vi gick därifrån.
Robbin körde hem mig där jag slänngde mig i sängen och läste om medicinen.
Användningsområde; "Mot alkoholproblem & narkotika, Ångest, svår oro,  sömnstörningar,  Lugnande medel före operation, Rörelsesjuka & sist illamående och yrsel"
Biverkningar som; "illamående, kräkning, hjärtstillestånd, yrsel, huvudvärk".
Hur kan detta va bra för mig och min bebis undrar jag?

Nej hur som helst fick jag i mig två tabletter igår
(Står att jag ska äta upp till tre st på receptet men MAX två på burken?) Och kände mig "Pigg" en stund, Robbin tyckte det va roligt att jag va pratglad och åt gotti framför tv,n med honom. Sen vände det snabbt. Hjärtklappningar, yrsel och illamående! Hej toaletten!
Kände mig svag igen, gick och la mig i hopp om att vakna och må bättre men illamåendet är kvar.
Dock bävar jag för att äta då det alltid blir värre med mat i magen, Men måste ju!

Har svårt att tänka mig att jag nu egentligen skulle jobba. Klara av att åka kommunalt & inte minst ta hand om alla barn..
Jag som verkligen behöver alla kronor jag kan få in, Jag som verkligen behöver alla timmar jag kan få in.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0