GUD JÄVLAS.

Gud jävlas med oss!


Har sen i måndags mått som en apa, upp och ner, fram och tillbaka! Ena sekunden känns det som jag skulle klara av ett stadslopp, andra sekunden håller hjärtat på att lämna kroppen, Jag behöver spy men kan inte, kramper i magen, Ryggont, spänning i nacke, huvudVÄRK(!) ..
Hatar gnälliga människor och just nu är JAG VERKLIGEN en gnällig jävel..

Besiktningen av bilen idag gick åt skogen. Det tog evigheter att spara ihop dom 5000kr som nu lagts på bilen men det va det ju värt för att få en fungerande bil! Jo men tjena!
En jävla slang till motorn är av, bromsservon, kopplingen (Som är helt ny) krånglar, kammremsbyte..
Ja men vist! Jag återkommer om sisådär hundra år när vi kanske har råd att byta blinkerslampa!

Kan inte allt bara få gå bra för en gångs skull?
Så vi står nu fortfarande som ägare till TVÅ TRASIGA BILAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0