full fart

Full fart framåt..

Igår begav vi oss iväg för att köpa ny bil (tredje på lagret nu), Jag tyckte en kombi vore bra, Robbin va av annan åsikt så han fick bestämma..
Vad det blev för bil? Bild dyker upp lite senare, så vänta o se!

I dag har det vart Ikea med Linda som planerat, Första Ikea besöket för mig utan att köpa någonting (Ja, för 4flyttkortonger räknas ej). Hon köpte desto mer och vi hade en del jobb att få in allt i bilen men det gick bra tillslut, vill man så går tydligen allt!
Har kollat lite närmare på tvmöbeln som vi ska köpa till flytten, Den känns verkligen rätt för oss! Är så trött på alla mörka möbler vi har som dammet syns på dirket!

Tänkte bjuda på en magbild lite senare! Va ett par veckor sen och nu kan jag säga att jag växer varje dag som går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0