vecka 35

vecka 35..



Nu är "vi" inte så små längre.
Återstår 38dagar till beräknad förlossning.
I natt har det varit tråkigt lite sömn, Han får lixom inte plats där inne! Mina organ får inte plats!
Får panik av att all god mat jag vill trycka i mig inte får plats, Att mina lungor känns som i en myras storlek & bara kan ta in minimalt med luft och då med ansträngning från mig.
För att inte tala om smärtan i revbenen, Känns ungefär som efter bilolyckan (Okej, nu överdriver jag men ont gör det!).
Får hela tiden höra "Nemen va liten du är", "Oj vilken liten mage" .
Men allvarligt människor, Öppna ögona, JAG ÄR ENORMUS!

Det går rykten om att jag kommer sakna kalaskulan sen men Hur kan det va möjligt? Vist har det sin charm att vara gravid.
Jag menar alla vill väl kräkas, va trött, gråta, utsätta den man älskar för psykbryt, Ha smärta i kropp och leder, svullna upp så att ringar är ett minne blått, få utslag, dålig sömn, Gå upp i vikt, synrubbningar, halsbränna, avstå ostar, alkohol, cigg, fisk osv (Ska jag fortsätta?)...
Nej jag vill ha ut vårat mirakel och få min kropp åter. Jag vill ha vår lilla kille utanför min kropp.
Jag vill se vårt barn i Robbins famn!

Nu ska jag ta min andra bebis (Katten), en kexchoklad och gå lägga mig och lyssna ljudbok. Har suttit upp alldeles för länge nu!


Tänkte lägga upp lite bilder på lite av Lillens prylar (kläder osv) senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0