mathandel..

Måndashandlat..



Vi har nu varit iväg och handlat och som ni ser blev det en del läsk (Jag är helt klart beroende av Cola-Light).
Robbin kom på den roliga idéen att vi skulle ha en tävling.

Tävlingen gick ut på att vi båda fick 100kr var att köpa Gottis för (Som sen ska räcka i en månads tid).
Man fick inte överstiga sin budget.

Mina köp:
Piggelin x 15
Kexchoklad x 2
200g Chokladkaka x 1
Popcornpåsar x 6
Ahlgrens sura bilar x 1

Robbins köp:
300g vinäger chips x 2
Popcornpåsar x 6
Ahlgrens bilar x 1
Djungelvrål x 1
Zoo apor x 1

Resultatet:

Jag - 98kr
Robbin - 108kr

Jag vann alltså tävlingen, vi satte dessväre inte ut något pris så på sätt och vis förlorade jag ju. Han fick ju handla för 10kr mer..

Nu på kvällen har vi hunnit äta middag, Potatisgratäng med rostbiff för min del och Veg-korv för Robbin.

Tror ni vi kommer hålla oss till det Gotti vi köpt eller kommer någon av oss fuska? Återstår att se!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha ja inte tror då jag att de där kommer räcka en månad,tycker alltid ni mumsar på nåt gott!!! Men om ni kan hålla er till fredags och lördagsmys,njaa då kanske kanske!!Du få baka goda choklad kakor när värsta suget sätter in mitt i veckan,,LYCKA TILL till er båda!!!

2010-10-26 @ 09:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0