Smygtitt

Smygtitt i  vårat Sovrum!

 







Sovrummet börjar bli som det ska. Ska kämpa vidare med att få upp tavlorna (Fel borr hemma så får sätta karln i arbete i veckan), köpa blommor, tavel-list och lite annat smått sen är vi nöjda för ett tag..

Ska bli riktigt skönt att äntligen få krypa upp och ner ur en mer acceptabel höjd för min kropp.
(Dom få centimeter den kom upp gör skillnad!)
Nu blir det ett kvällsbad innan jag kryper ner till sängs, Har varit en känslomässig dag idag men alldeles för mycket tårar. Vilken känslo-apa jag är som gravid. Gråter till allt som går på tv, Gråter när Robbin råkar säga minsta lilla fel & gråter när allt känns minsta lilla.. Jag är nog världens sämsta på att vara gravid tror jag!
Ja så nu är jag utmattad av allt gråtande & lämnar nu denna vecka bakom mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0