Morgon!

God morgon vecka 35!


Välkomnar vecka 35 med öppna armar idag,
Nu är det 41 dagar kvar tills beräknad förlossning.
Nu är det inte längre en kisspaus per natt som gäller utan det kan bli upp till tre uppgångar. Tack och lov vänjer man sig snabbt & jag märker knappt av att jag är uppe och vinglar om natten. Går på autopilot!
Min bästa vän just nu är badkaret, Lider med er gravida som får pinna er igenom utan.
Är däremot dags att tjata lite på karln om att han ska sätta ihop sängen, Det är ganska jobbigt att krypa upp från golvet flera ggr om natten (Och ändå är jag väldigt smidig för att va gravid).

Ser fram emot imorgon då jag ska åka in till eskilstuna och träffa efterlängtade Heléne. Ska också passa på att shoppa lite.
Har ju faktiskt kommit på att vi inte alls har många ombyten till liten när han väl är här, tänk om det blir en kräkbebis som behöver flera ombyten om dagen!
Ska också köpa en två-års present till Robbin, vi har vår 2årsdag om en vecka.

Nej, ska få lite gjort här hemma nu, har legat på latsidan sista dagarna så nu måste det hända grejer!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0