Missa barnmorskan.

Så det kan gå..





Skulle ju imorse va hos barnmorskan för att kolla blodvärdet kl 09.00. Jag valde att faktiskt strunta i att åka dit.
Efter ett natt med ruggigt dålig sömn, Sjuka sendrag i benet & Snurr i skallen tyckte jag helt enkelt inte att jag skulle sätta mig och köra bil för att ta ett litet blodvärde.
Blev alltså hemma istället och känns ungefär som jag har hällt i mig en flaska sprit rakt upp och ner, Ja fast det är ingen bra fylla jag har, Ingen glädje fylla utan bara illamående och att hela världen snurrar.
Har kämpat i mig en smörgås och försökt mig på att titta på tv..
Ni som försökt göra det jätte berusade vet hur mycket man får ut av det så jag gav upp efter fem långa minuter.
Hoppas jag mår bättre imorgon då det är jobbardags & jag måste köra till jobbet. Det är själva bilkörningen som skrämmer mig när jag är i det här tillståndet.. Fyllestyr?

Har nu iallafall bokat tid hos min nya barnmorska i Strängnäs & första besöket blir nu på Tisdag
(Det börjar bli tätt mellan besöken må jag säga).

Nu ska jag stänga mina ögon, lägga huvudet på kudden och hoppas vakna "nykter"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0