Matkrig..

Irriterad över kall mat




Idag stod det klyftpotatis, nuggets, kantarellsås och grönsaker på menyn.. Tänkte att det skulle gå hem hos karln.
När allt står i ugnen, salladen är klar och bordet dukat får jag veta att han inte har planer på att komma hem på några timmar.. Men "duktig idiot" som man brukar säga! Kunde han inte sagt det tidigare?
Fick helt enkelt äta i min ensamhet och sen ställa hans mat i kylen.

Nu är tågbiljetterna för imorgon köpta & alla dagens sysslor gjorda så nu blir det ett varmt bad med läsning och sen landa framför tv,n.. Ska jag klara av att hålla mig borta från gotti? Gäller ju att snåla nu när det ska räcka en månad..

Funderar föresten lite på vad jag ska köpa till Robbin i morgon..
Ska bli någon form av present till 2årsdagen och sen kanske också nåt till hans födelsedag?
Har mina funderingar på vad han ska få när han fyller men det känns så tråååkigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0