Hemma igen..

Hemma hos min käraste!


Lillkillen hade växt som han skulle
så det va fina besked hos barnmorskan idag. Ja tills hon ringde nu under kvällen och bad mig komma tillbaka någon dag i veckan för att kolla blodvärdet som tydligen inte varit bra.
Pust & stön, men valde att ta en tid på Torsdag då jag i morgon bara vill vandra här hemma i min egen värld.
Känner att det behövs!
Tur att man "bara" har 6mil tur och retur men får passa på att luncha och fika med familjen när jag ändå är i trakterna..

Åh så va det Föräldrakursen. Hade nog inga direkt förväningar men trodde inte att stolen brevid mig (Som va till för Pappa Robbin) skulle kännas så tom som den gjorde. Andra blivande föräldrar satt tät intill varandra och berättade om tankar och känslor. Måste säga Wow till gravida/mammor som går igenom graviditeten ensam.
Bara en enkel föräldrakurs kändes tom utan Robbin så att gå igenom en hel graviditet vore fruktansvärt!

Har nu landat hemma i soffan med Robbin, Han stod för maten och jag för salladen idag. Jag älskar när vi hjälps åt i köket måste jag säga. Allt är roligare om man är två.
Aah apropå två så måste jag säga tack till Camee som hjälpte mig att tvätta bilen idag!

Nu har jag i flera veckor väntat med att öppna packetet vi hämtat ut från Babyland men idag kände jag att det va dags.
Lite belöning ska man väl ha en stor dag som denna (In i vecka 33-dagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0