Gårdagens middag..

Stolt dotter..



Efter att igår hämtat hunden hos pappa, lämnat av pappa i Gnesta & sen äntligen landat hemma hos mamma (1.5 timme senare än bestämt) så bar vi oss av mot tillställningen.
Blev mingel, fördrinkar och små snitar till levande flöjt & piano musik. Sen var det dags för present utdelningen och tal för var & en av jubilerarna.
Va nådigt stolt när dom fina orden sas om MIN mamma & hon sen fick ta emot sin 25års-present och blommor.
Va sen tre-rätters middag som avnjöts (Har för första gången ätit pilgrimsmusslor!).

Hade en riktigt trevlig kväll som avslutades med en stund hos Pontus innan jag på natten sen började röra mig hemåt till en karl som satt uppe och vänta! "Ja men tänk om det skulle hända dig något & jag låg & sov va hans svar innan han kröp till kojs".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0