gårdagen..

En dag i Eskilstuna!






Igår bar det av till Eskilstuna för att träffa Heléne som jag inte träffat på något som känns som evigheter.
Jag är alldeles för dålig att hålla kontakt med dom som betyder nåt, Ska helt klart bättra mig!
Blev ett par svängar in och ut genom alla affärer. Letade som en tok efter något till Robbin men hittade ingenting!
Blev en del smått till lillen i magen (Slänger upp bilder senare).
Blev bjuden på fika x 2 och fick en fin present till Lillen (En scarf från Polarnopyret). Tack snälla du =).

Nu ska jag gå in i garderoben och försöka hitta något vettigt att ha på sig på middagen ikväll (Middag med Mamma på Södertuna slott).




Kommentarer
Postat av: Heléne





(blä vilken ocharmig bild på mig..) men tack för en supermysig dag fina Du! Kramar:)

2010-11-01 @ 21:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0