döden.

Vi skulle vara döda nu..



Vi var sända mot döden när en snäll men läskig kille hittade oss..
Vi kämpade för vårt liv då vi inte viste att han va snäll. Vi bett, rev, sprang och fräste allt vi kunde men han gav sig inte och tog med sig oss till sitt hem.
Där han bodde fanns det en otroligt stor och läskig katt som inte alls ville ha oss i hennes hem, Även killens gravida flickvän blev arg av att se oss. Ja, vi är ju ganska små så att hinna till kattlådan varje gång nöden har sin lag lyckas vi ju inte med. Men nu tror jag att vi även lyckats charma henne.
Hon har byggt en egen säng till oss där vi sover men våran favoritplats är ändå bakom soffan under elementet där vi kan lägga oss i en varm trygg boll.
Mat är det bästa vi vet och här hemma så får vi en gemensam tallrik så först till kvarn är det som. Alla knep är tilllåtna så min syster lägger sig på tallriken så att jag inte ska kunna äta så fort..
Nu när vi har bott här i några dagar har vi blivit modiga och lite mer framåt än tidigare. Jag vågade igår kväll mig på att mysa lite med den stora elaka katten när hon sov, Vi hade det jätte mysigt ända tills hon vakna och fick syn på att det va jag som klia henne bakom örat.
Hon blev rasande och fräste och skrämde mig så att jag nästan ramlade ner från soffan. Det va mysigt så länge det varade.
Vi har också blivit jätte duktiga att gå på lådan och vi har lärt oss kura när vi har det mysigt.
Min syster som tidigare va en väldigt blyg tjej som inte vågade gör någonting utan mig ligger just nu på Johannas axel och tuggar på hennes glasögon. Ja hon är inne i en period då hon stoppar allt i munnen. Jag är lite coolare och äter bara det som går att äta!
Ikväll sägs det att det ska komma en ny matte och hämta oss, en jätte bra tjej som ska ta med sig både mig och min syster. Men vem ska då retas med den stora kissen? Vem ska då Johanna gnälla på och Vem ska torka oss i rumpan när vi bajsat då när Robbin inte kan?
Nej, Vi kommer få det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0