50 dagar -> bebis!

50 dagar återstår..

Jag har hela tiden nedräkning tills vår lilla prins är här. Något jag har glömt är att det samtidigt är en förlossning jag räknar ner till. En Förlossning då JAG ska kämpa ut den "Lilla" ur min kropp. Herregud hur ska detta sluta?

Ska nu ställa mig och "slänga ihop" en köttfärssås och kanske också lite matbröd och fikabröd om jag orkar.
Är ju Söndag (städdag) och Robbin är iväg och sliter så jag kan lika gärna passa på att få så mycket gjort som möjligt här hemma..

Jag frågade mig nyss om man är lat när man tar bilen till Ica när det är så fint väder och bara ett par hundra meter dit. Svaret blev nej, Jag är tjock och sparsam, Min energi ska läggas på städning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0