vecka 38.

In i Vecka 38 ..






Idag beger vi oss in i Vecka 38 (20dagar kvar till BF).
Tiden har sprungit ifrån mig och nu är det mindre än tre veckor kvar!
Vagnen står i hallen och bara väntar, Lillens kläder är tvättade & ska nu vikas ner i hans byrålådor, BB-väskan ska packas & vaggan ska bäddas.
Sammandragningarna blir allt kraftigare och tättare (Och då speciellt kvällar och nätter).
Upptäkte förut en bristning, En liten sådan & den sitter på sidan mellan rygg och mage. Nu håller vi tummar och tår att den inte växer eller samlar på sig några vänner.

Imorgon är det barnmorskebesök (Ny barnmorska då min är på semster) & Föräldraträff. Vi skulle även fixa med faderskapspapper imorgon med en socialtant så att Robbin blir pappa till vår Son även på papper. Tror desto väre inte Robbin kan komma ifrån jobbet då han varit borta en del.
Kommer han inte ifrån jobbet så skriver jag faktiskt ur mig från Föräldraträffen också. Har verkligen inte lust att gå ensam igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0