11dagar till

Vad är det som sker?

Ja för jag gick upp alldeles för en liten stund sedan!
Är lite fundersam då jag nu för tredje natten i rad inte gått upp för att kissa en enda gång ( ? ).
Jag är självklart oerhört tacksam att slippa detta spring om natten men är det inte lite konstigt?
Har i natt istället somnat och vaknat om vart annat av "små" värka (Ja dom är antagligen ingenting att ens prata om men väcker mig gör dom). Nu på morgonkvisten/förmiddagen har jag fått sova ostört vilket jag behövde.

Skulle träffa Helene idag men känns lite sådär, Har inte orkat klä mig än, ätit frukost eller ens tagit mig en titt i spegeln så får se hur det blir med den saken. Tråkigt när hjärnan vill en sak men kroppen en annan.


11 dagar tills du är beräknad men du är så välkomen ut till oss redan nu
<3

 







God morgon,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0