Fredagskväll...

Sammandragning Hejhej Sammandragning!






Fasiken att Elin åkte ur Idol, Jag älskar den tjejen! Nu funderar jag om jag ska krypa till sängs. Robbin kollar POKER på tv (Uj va roligt en fredagskväll!) & jag har såna där mindre sköna sammandragningar
(OCH NEJ JAG GNÄLLER INTE, JAG LÄNGTAR EFTER ATT SMÄRTAN SKA TA MIG TILL MITT BARN!).
Har varit iväg och grattat Zanna och blev kvar över Idol så det blev riktigt trevligt!
Fasiken va fint Syrran har fått hemma hos sig nu! Är tok avis och önskar att jag kunde få ha lite fint jag med. Jag har ju inte ens fått upp tavlor o gardinner (OCH NEJ IGEN, jag gnäller inte!).

Morgondagen blev helt plötsligt väldigt luddig. Hatar nä folk inte lyssnar eller berättar vad som händer och sker. Man tror man ska göra en sak men sen ändras det (eller inte ändras, vem vet ens?).
Har faktiskt ingen lust med Lördag alls längre så nu Skiter vi i den dagen! POFF*

Har precis pratat med Nea
om Söndag & som det ser ut så ses vi då & tar oss till MGT tillsammans. Ska då också passa på att hälsa på Pontus som jag känner stort behov av just nu och sen förstås Gratta min älskade far eftersom det är Farsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0